bericht over afwezigheid en verder

Moderator: Martin

frankrutgers

bericht over afwezigheid en verder

Bericht door frankrutgers »

Het bericht dat ik al eerder stuurde via Whatsapp -
Beste Vogezers,
Vandaag Karel aan de lijn gehad en hij wees me weer op de site maar in vergelijk met vorige maand(en) staat daar niet veel meer t.a.v. de organisatie van de Vogezen. De organisatie stokt een beetje, nee toch!! Maar zelf heb ik toch wel het besluit genomen dat ik na 14 jaar van jullie gezelschap te hebben mogen genieten ik dit jaar niet meega. Reden is vooral dat ik toch wel beetje voorzichtig wil doen met mijn gezondheid (hartritme stoornis gehad, nu pillen) en de inspanning voor mij in de Vogezen toch echt te zwaar is geworden. Jammer en helaas maar tel je zegeningen op deze leeftijd, en dat doe ik. Wel wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie zo fideel waren steeds boven op mij te wachten en kijk ik terug op de mooie locaties en zeer gezellige tijden met jullie!! Hiervoor veel dank en hoop nog een keer een biertje samen te drinken. Heel veel groetjes en houd het vol en de groep in stand !! FrankR.

en later:
Goedendag Vogezers, en ander volk, wat een lulsmoezen allemaal!! Maar heel begrijpelijk en zegt veel wie wat thuis te vertellen heeft. Daar ga ik verder ook niets over zeggen, nooit stoken in een ‘goed’ huwelijk. En jullie beoordelen zelf maar wat je onder ‘goed’ kunt vinden. Maar dan lijkt me dat we na de Vogezen datum een zaterdag of zondag moeten prikken om alle verhalen te horen van Ger zijn dubbele boeking, en Jan’s moeders feestje, en van Martin over de ‘prestaties’ van zijn buurmeisje, en van zijn eigen prestaties, en van Karel zijn ervaring met al die jongeren!
Wel een hartelijk groet vanuit zonnig Lorgues, zd Frankrijk, waar het eerste fietstochtje er op zit, en met Hs onder de 110 (pillen) is het duwen om omhoog te komen. Toch allemaal dank voor alle meningen, vooral doorgaan, waarmee dan ook!! salut Frank.
Plaats reactie